I'm Alive

Jag lever! Svårt att tro när jag inte uppdaterat här på evigheter. Lusten för att blogga har bara inte varit närvarande. Men det har inte hänt mycket intressant att skriva om heller.Jag har varit på ullared med fina kompisar, Jag och Julia har börjat på moppe kurs, Jag har fått mitt första B nånsin på ett prov (det är det högsta jag nånsin fått alltså), Jag har skaffat mig ett par jogging kompisar och just nu är halva släkten hemma hos oss och firar påsk.
Jag idag, Nej jag lämnade aldrig huset medans jag såg ut sådär!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se



2012-04-07 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback