Your not good for me, but baby I want you

Hejsan. För fan vilket väder idag! Vi tog oss ner till stan för att gå en sväng, men det blev inte så kul med tanke på att det är snö storm ute. Jag fick med mig hem en välbehövd hårprodukt och en tidning iallafall. Har precis värmt upp mig med en kopp kaffe, och just nu sitter jag och värmer mig i sängen med dåligt samvete då jag verkligen känner att jag borde plugga lite moppe teori.Nyttig som man nästan är beroende av att vara kommer jag nog tvinga ut mig själv i stormen för en power walk...
Förövrigt så vill jag behöva glasögon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-07 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback